.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تذكر فرماندار تنكابن به اظهارات افراد غير مسئول

فرماندار تنكابن با اشاره به اظهار نظر‌هاي افراد غير مسئول درباره مصوبات دولت گفت: فقط مسئولان دستگاه‌ها براي پيگيري مصوبات با رسانه‌ها مصاحبه كنند.

هادي ابراهيمي به خبرنگار فارس افزود: طي چند روز گذشته برخي افراد غير مسئول اخباري را به رسانه‌ها اعلام كردند مبني بر مصوبات دولت در اين شهرستان پيشرفتي نداشته است و اين در حالي است كه غالب مصوبات در اين شهرستان پيشرفت چشمگيري دارند.
وي با اشاره به اينكه انتشار اخبار نادرست باعث ياس مردم و بي انگيزگي مديران مي‌شود اظهار داشت: احداث پايانه گل و گياه در شهرستان تنكابن يكي از مصوبات دولت بوده است كه با همكاري بخش خصوصي به حدود 35 درصد پيشرفت فيزيكي رسيده است.
ابراهيمي از احداث شهرك دامپروري در اين شهرستان به عنوان يكي از مصوبات مهم ياد و تصريح كرد: زمين براي احداث شهرك دامپروري در منطقه سيره سر مشخص و كار اجرايي آن به زودي آغاز مي شود.
وي با اشاره به تجهير دادگاه عمومي عباس آباد به عنوان يكي از مصوبات خاطر نشان كرد: اين مصوبه نيز در اين شهرستان 30 درصد پيشرفت دارد.
فرماندار تنكابن درباره راه تنكابن به الموت نيز گفت: پيش بيني مي‌شود تكميل اين راه تا پايان سال آينده به اتمام برسد.
ابراهيمي از پاكسازي نقاط رانشي در منطقه (سرن در جان) خبر داد و افزود: اين اقدام نيز از مصوبات دولت براي تنكابن بود كه تا دو ماه آينده به بهره برداري مي‌ رسد.
 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.